fredag 2. mars 2012

Fra D til B på 1-2-3

DYTT OPP: Victoria´s Secret kommer naturligvis opp når
du søker på push up-bh på Google. Tipper disse damene
egentlig er  A. Skjermdump: www.victoriassecret.com
Jeg hadde sett frem til å kvitte meg med gravide- og ammeundertøyet. Det har gjort nytten, og vel så det. Etter tre graviditeter er vel utbrukt det mest dekkende begrepet.

Kaste, glemme. Kjøpe nytt, bli som før. Men det blir jo ikke som før. Gang nummer tre kan jeg tvert imot konstatere at "som før" er langt unna.

Fire uker tok det å komme tilbake til normal størrelse, det vil si fra D til B. Men det stoppet ikke der. Fire nye uker gikk, og jeg var nede i en halvfull (les: halvtom) B. Ga det fire uker til, bare for å vri kniven ordentlig på plass.

Puppene kom også på plass. Da jeg byttet til A. Det er samme størrelse som da jeg var 14. Djeeezes! Hva blir det neste? Uten? Det hjelper litt å vite at dette er helt vanlig. Like vanlig som at noen faktisk går opp en størrelse etter ammeslutt. Stakkars sjeler, må være slitsomt.

Men en fordel er det, for oss som trener (mindre risting). Fattig trøst, men dog. Likevel, jeg søker på push up bh på Google. 4,300,000 treff. Dytt opp, hold kjeft.

God kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar